Thursday, 2 June 2022

ALAMAK DAH JUN!

8 comments

Assalamualaikum

ALAMAK DAH JUN! | Hi! Nak update semalam tapi taksempat pulak. Semakin dekat majlis, semakin banyak benda nak disettlekan. Eh majlis apatu... 🫣

ALAMAK DAH JUN!

Kelakarlah bila fikir balik, kitaorang dah nikah dah nak setahun tapi baru nak sanding 😆 haritu sanding juga tapi sebab nak bergambar je, kalini lengkap dengan busana pengantin! Kalau tanya saya, saya taknak mula mula tu tapi suami nak sangat sangat, jadi takpelah ikutlah dia.

PENGANTIN BASI!


Bila jemput orang datang kenduri, ramai jugaklah cakap kitaorang pengantin basi 😆 tapi biar jelah, alhamdulillah ada juga rezeki nak kenduri macam orang lain, sebab kitaorang nikah haritu PKP kan.

Sebenarnya antara takut dan taksabar, taksabar tu lagi banyak! Taksabar nak settlekan majlis, penat hari hari ada benda nak kena buat 🥲😮‍💨 

Ok tu jelah nak cerita, tunggu lah cerita naik pelamin pulak 🤭

8 comments:

  1. setahun dah ya...he2
    tak kisahlah pengantin basi ke apa. ada buat majlis sikit pun jadilah untuk kenang-kenangan

    ReplyDelete
    Replies
    1. hampir setahun hehe. betul! bolehlah cerita kat anak anak nanti hehe

      Delete
  2. Biarlah orang kata pengantin basi. Janji ada kenangan bergambar :)

    ReplyDelete
  3. alaaa biar jer la org nk kata apa..semoga majlis berjalan lancar nanti

    ReplyDelete