SHFYQHAZHR TURN 21!


Assalamualaikum 

SHFYQHAZHR TURN 21! | Yayy! Finally! bila mana orang lain dah sibuk counting nak masuk 22 tahun depan, while me baru dapat rasa 21 tahun hahaha.


Happy birthday dearself, dah 21 kan? lepas ni kena fokus kat masa depan ok? jangan banyak main main dah. mak pun dah bising bila nak dapat menantu hahahaha. semoga terus tabah mengharungi kehidupan dan sentiasa kuat. semoga dimurahkan rezeki dan dipermudahkan segala benda yang dilakukan & semoga tahun depan kurus :p 

ps sapa takbagi hadiah boleh mntak alamat ok? :p

14 comments:

  1. Happy Birthday Kak Shafyqah!!! May Allah bless you alwayss and have wonderful dayy! :)

    ReplyDelete
  2. Oh lahir hujung tahun ye, muda lagi 21thn. Akak pun kemarin baru sambut besday juga. Thn depan dah kena up lagi umur hihi. Tak puas dgn umur baru dah kena up lagi setahun ye. Btw happy birthday to you :)

    yanmieonline.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe tulah dapat rasa 21 tahun seminggu lebih je. hehe thnkyoU!

      Delete
  3. happy birthday sis.muda lagi.Take care of your parents puas2. Dah kahwin nk blk kg susah sikit.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe mintak dapat jodoh orang dekat jelah hihi thnkyoU!

      Delete
  4. Happy birthday sha.. Semoga sentiasa dalam rahmat Allah..

    ReplyDelete
  5. happy birthday dear. hahaha takpe cakap kt mak bakal menantu tgh sesat lagi cari jalan nak ke rumah tak jumpa. enjoy your single life while you still can ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha mungkinlah takjumpa jalan hehe yes i will. thnkyou btw!

      Delete
  6. Happy Birthday!!! ^^ May everything you planned goes right! :D And may Allah bless you~ Cheerful and happy go lucky all the time :)

    ReplyDelete
  7. Happy birthday to you. Smoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki.

    ReplyDelete
  8. Happy Birthday,Sha..Cepat2 bagi mak tu menantu..hehe

    ReplyDelete