Thursday, 16 June 2022

MAJLIS RESEPSI SEBELAH SUAMI SELEPAS SETAHUN NIKAH!

6 comments

Assalamualaikum

MAJLIS RESEPSI SEBELAH SUAMI SELEPAS SETAHUN NIKAH! | Hi! fuh dah selesai hari hari yang memenatkan dalam hidup, ye awak tiap kali ada kenduri je mesti letih badan haha. haritu sebelum kenduri, asal letak kepala je terus lelap tanpa rasa bersalah. macam mana tak jadi macam tu, letih sangat badan ni, yang pernah kenduri tahulah haha

Majlis Resepsi Sebelah Suami

Berbalik kepada tajuk  yang seperti diatas, ya saya naik pelamin lagi tapi masih dengan pasangan yang sama ye hahaha. macam kelakar sebab dah nak setahun kahwin, tapi naik pelamin lagi :3 haritu masa nikah, memang ada pelamin tapi cuma pakai baju biasa, baju nikah haha kalini pakai pakaian tradisional yang mana dah lama menjadi idaman saya dan suami. kitaorang sanggup buat baju baru tau :') ye mahal hahahaha!

saya rasa macam nak share gambar jelah, sebab entah nak cerita apa pun taktahu haha. kalau bab harga lagilah saya taktahu :3 jadi awak awak layankan jelah gambar gambar saya semasa bersanding sabtu lepas. dan sejujurnya saya bahagia dan suka sangat dengan pakaian kitaorang dua 😭😭😭 makeup cantik, baju cantik, pelamin cantik! alhamdulillah ada juga rezeki nak bersanding <3











Cantikkan saya 😆

btw, doakan saya dapat baby pula ye lepas ni hehe >< aaminnn.

6 comments:

  1. Wahhhh! Cantikkk! Makeup, dan baju yang cantik... Amin .. Moga cepat dapat baby ye

    ReplyDelete
  2. tahniah Pikah...semoga segera dapat baby dan banyakkan bersabar ya

    ReplyDelete
  3. cantik berseri2..selamat pengantin baru..:)

    ReplyDelete