MOTOSIKAL PUN PAKAI FACE MASK..

Assalamualaikum

MOTOSIKAL PUN PAKAI FACE MASK.. | Hi? kenapalah dengan tajuk blogpost ni kan, btw korang tengah shopping 11.11 ke tu? kita? emm takshopping pun 😂 banyak lagi benda nak guna duit dari beli barang merapu hahaha

ceritanya semalam nak keluar beli makanan, cousin sha ambik la mask nak pakai kan pastu tali putus. dia letak la mask tu dalam raga motor sha dan ambik mask lain untuk pakai pi kedai. taktau la bila masanya dia letak mask kat lampu motor sha pun taktau la

masa tengah makan tu sha perasan, sha cakap la "nanti hang buang nah, esok aku pi kedai bawak lagutu ja" dan harini.... memang betul bawak gi kedai macam tu ja 😆

dah pi kedai, balik rumah, basuh baju apa semua, keluar sidai baju memang takperasan langsung ada mask kat motor 😂 sampailah sha nak keluar gi beli alat tulis sikit baru perasan 🤦🏿‍♀🤦🏿‍♀🤦🏿‍♀

gelak macam gila bila tengok sorang sorang hahaha macam mana la orang kat jalan tadi tengok 😂 budak ni tak betul dah kot sampaikan pakaikan mask kat motor dia 😭🤣

jadi apa alasan hampa takmau pakai mask? motor kami pun pakai mask tauuu hahahahaa. tunggu la budak yang pakaikan mask kat moto ni, satgi kita belasah dia 😆


7 Comments

  1. ahahah dia pun nak ada protection jugak..
    dok lalu kawasan habuk2 debu2..

    ReplyDelete
  2. Motor pun nak kena jaga kkesihatan. hihihi

    ReplyDelete
  3. Hadoi... Lawak! Terhibur kita kita

    ReplyDelete
  4. Eh..elok la pakai..kang kalau dia kena virus..macam2 nak kena bayar

    ReplyDelete
  5. Hahaha pun boleh motor pakai mask

    ReplyDelete
  6. Hahaha.. motor pun jaga kesihatan..

    ReplyDelete