Assalamualaikum

"ANAK DERHAKA! ADA HATI NAK JADI KAYA" | Setiap orang mesti mempunyai jalan cerita hidup masing masing bukan? dibawah ini dikongsikan cerita mengenai pengasas Seri Lady sebagai pengajaran untuk anda.

Puan Ju atau lebih selesa dipanggil ‘Ummy Ju’ 39 tahun. Aku membesar dgn melihat kesengsaraan,kepayahan ,ketabahan serta kesabaran hidup ummi dlm mencari rezeki membesarkan kami adik beradik..

Dalam keadaan membesar ini lah aku byk belajar tentang erti ingin berusaha untuk mengubah kehidupan family aku terutama ummi.. kerana x ingin ummi aku susah selama nya kerana membesarkan kami…

Ummi membesarkan kami dgn berniaga kantin kilang.. Dr zaman sekolah aku dh mula bekerja part time untuk bantu ummi & adik beradik.

Wanita ini nekad untuk membahagiakan Ibunya,setelah melihat keperihan Ibunda nya, Puan Sharifah Rauzah,68



Sangat menjadikan Ibu nya Idola & Inspirasi sepanjang kehidupan dan Perniagaan nya, Puan Jue meletakan segalanya adalah IBU nya dihadapan..

PADA TAHUN 2017 NEKAD UNTUK MENGHASILKAN PRODUK ‘SERI LADY‘ BERMULA HANYA KERANA KEBENGANGAN MEMPUNYAI SUSUK TUBUH YG AGAK BERISI, DAN TERUS MENJADI PEMBAKAR SEMANGAT UNTUK MENERUSKAN PERNIAGAAN WALAU BANYAK DUGAAN YANG HARUS DITEMPUHI.


BERKAT KESABARAN & TIDAK MELUPAKAN SUMBER INSPIRASI IBUNYA, TERUS MENJALANKAN PENIAGAAN SERI LADY SEHINGGA KINI, MALAH TELAH MEMPUNYAI SERAMAI 70 AGEN JUALAN YANG BERKUALITI SERATA MALAYSIA, SINGAPURA, INDONESIA & BRUNEI.




SEBAHAGIAN AGEN JUALAN YANG SENTIASA MENJADI TULANG BELAKANG SERI LADY, MALAH AGEN JUALAN JUGA MENJADIKAN ‘PUAN JUE’ SEBAGAI SUMBER INSPIRASI KERANA SIFAT RENDAH DIRI & KETABAHAN MENAIKAN PERNIAGAANNYA..





BUAT PESANAN BERSAMA TIDAK KIRA KITA BERKERJA, LEBIH LAGI PADA YANG MENJALANKAN PERNIAGAAN SENDIRI, KALAU MASIH ADA IBU, JADIKAN LAH IBU KITA SUMBER INSPIRASI KITA, KERANA MEREKA ADALAH PELAJARAN YANG SANGAT MAHAL UTK KITA JADIKAN SUMBER INSPIRASI. ‘ ANAK DERHAKA JANGAN ADA HATI NAK JADI KAYA ‘
HARGAI IBU YANG MASIH ADA, ❤️



MENGHADIAHKAN PAKEJ UMRAH RAMADHAN 2019 BUAT IBUNYA.


SALAH SEORANG ANAK DIDIK AZIZAN OSMAN (TITANIUM) BERSAMA 2 RAKAN KONGSI CIK NAZIRA SHARIFF & AIN HAMID.


BERSAMA SUAMI ENCIK ZAMRI, ANAK-ANAK YANG SENTIASA MEMBERI SEMANGAT & DORONGAN.


KELUARGA BESAR, PUAN JUE ADALAH ANAK KE 2 DARI 4 BERADIK.





Gambar Terkini Puan Juzailah Shariff Founder kepada Jenama SERI LADY












Anda perlu tahu tentang projek Bantuan Sara Hidup(BSH) yang dilaksanakan oleh kerajaan. eSemakan sedang memberi tutorial yang berkaitan tentang pelbagai aplikasi dan review online, terdapat juga semakan kelayakan BSH. Lawatilah eSemakan untuk mendapat panduan yang lengkap.