LIRIK LAGU LELAH MENGALAH | THE MIRZA




LIRIK LAGU LELAH MENGALAH | THE MIRZA

Dulu ku tak tahu
Kalau cintamu kau bagi dua
Dulu ku tak tahu
Kalau kau sudah ada yang punya

Kini ku mengerti
Betapa sakitnya hati ini
Kini ku sadari
Telah lama ku dikhianati

Lelah hati ini
Lelah hidup denganmu
Walau ku terlanjur sayang pada dirimu
Namun ku sesali semuanya ku sesali
Untung saja aku tak sampai bunuh diri

Lelah ku mengalah lelah memendam rasa
Luka hati ini tak dapat terobati
Telah sekian lama hidup bersandiwara
Biar ku mengalah asal engkau bahagia


Dulu ku tak tahu
Kalau cintamu kau bagi dua
Dulu ku tak tahu
Kalau kau sudah ada yang punya

Lelah hati ini
Lelah hidup denganmu
Walau ku terlanjur sayang pada dirimu
Namun ku sesali semuanya ku sesali
Untung saja aku tak sampai bunuh diri

Lelah ku mengalah lelah memendam rasa
Luka hati ini tak dapat terobati
Telah sekian lama hidup bersandiwara
Biar ku mengalah asal engkau bahagia

Tak mudah tuk dijalani
Hanya merana hati
Bagai jarum dalam jerami
Sulit untuk kembali
Kasih biarkan aku pergi...

Lelah hati ini
Lelah hidup denganmu
Walau ku terlanjur sayang pada dirimu
Namun ku sesali semuanya ku sesali
Untung saja aku tak sampai bunuh diri

Lelah ku mengalah lelah memendam rasa
Luka hati ini tak dapat terobati
Telah sekian lama hidup bersandiwara
Biar ku mengalah asal engkau bahagia

Tak mudah tuk dijalani
Hanya merana hati
Bagai jarum dalam jerami
Sulit untuk kembali
Kasih biarkan aku pergi


10 comments:

  1. suka gak lagu ni, pernah dengar yang penyanyi asalnye aje...

    ReplyDelete
  2. Suka lagu ni.. rentak dia kot best

    ReplyDelete
  3. Best jugak rentak dia kan. Sempoi

    ReplyDelete
  4. nice lagu nyer.
    aida pernah dgr kat hlive.
    diorang nyanyi live tau.
    suara nyer pun sedap adik beradik ni.

    ReplyDelete
  5. Sedih betul lirik dan muzik dia.. first time dengar.. suka lak..

    ReplyDelete