Assalamualaikum

BIOSOL ; PEMBERSIH KESIHATAN WANITA PREBIOTIK DENGAN MADU | Hi, masa sekarang ni memang banyak sangat kan produk produk terbaru sampaikan kita taktahu nak beli yang mana satu. kalau sha, nak beli apa apa produk sha akan pastikan ianya selamat digunakan. harini sha nak bercerita pasal produk untuk gegirl 🙉 cik abang kalau baca nak beli untuk isteri pun ok hikhik


MENGENAI NEIL ARMAYAN



Korang pernah dengar pasal brand NEIL ARMAYAN? Kalau korang nak tau syarikat mereka telah ditubuhkan di Korea sejak tahun 2008 dan mereka melakukan perniagaan perdagangan (eksport sumber kesihatan dan produk kecantikan untuk pelanggan). Mereka juga telah berada dalam perniagaan spa sejak 10 tahun yang lalu di Malaysia sebelum berpindah ke pangkalan produk pada masa ini. Neil Armayan telah beroperasi di 4 negara sejak ditubuhkan iaitu Korea, Thailand, Malaysia & Vietnam ✨ dan salah satu daripada produk dari Neil Armayan adalah Biosol Pembersih Kesihatan Wanita.

PEMBERSIH KESIHATAN WANITA PREBIOTIK DENGAN MADU



kita sedia maklum zaman sekarang ni kebanyakkan wanita bekerja, tak kisah la bekerja dia pejabat ataupun hanya bekerja di rumah 😅 kadang kadang dalam kesibukan sampai lupa nak menjaga alat sulit 🙊 tapi jangan risau sebab dengan adanya Biosol yang dirumuskan dari ekstrak tumbuhan semula jadi sangat sangat membantu memberikan khasiat, keremajaan dan pemulihan yang diperlukan. korang nak tau tak kenapa korang kena try Biosol ni?



9 SEBAB KENAPA KORANG KENA GUNA BIOSOL MADU
✨ melenyapkan kekeringan vagina
✨ mengekalkan pH optimum untuk vagina
✨menegang dan mengetatkan kulit/otot yang kendur
✨meningkatkan kesihatan dan menyamankan kulit
✨ merangsang pembiakan bakteria yang berfaedah dalam lapisan kulit dalaman
✨ mengandungi anti penuaan dan menukar sel kulit yang lesu
✨ mengetat dan menegangkan otot vagina, mengembalikan tona dan tekstur
✨ menyediakan nutrien penting yang diperlukan untuk melembapkan dan menghidratkan kulit
✨ menggalakan pertumbuhan semula epidermis untuk memperbaiki, melembut dan memulihkan kulit


BAHAN UTAMA 
❄ Pueraria Mirifica Root Extract
❄ Prebiotic Inulin
❄ Hydroxypropyltrimonium Honey

CARA PENGGUNAAN?
🍑 titiskan sedikit di tapak tangan, campurkan dengan sedikit air. cuci di vagina dan bilas dengan air. hanya untuk kegunaan luar sahaja ya 😅


REVIEW 
sha memang jarang tukar brand pembersih wanita ni, dan pada sha yang biosol punya ni the best, will be my fav one! sebab apa tau? biosol ni cecair jenis pekat, guna sikit pun dah cukup, dapatlah berjimat kan hehe. bauan pula memang nice 😍 rasa bersih dan segar je lepas guna biosol ni. korang pun wajib cuba tau!

BAU : ❤❤❤❤❤/5
CARA MENGGUNAKAN : ❤❤❤❤❤/5
KETAHANAN BAU : ❤❤❤❤❤/5
HARGA : ❤❤❤/5
REPURCHASE ; YESSSSS

FOR MORE INFORMATION & WHERE TO BUY :-

FB : FB Neil Armayan