DRAMA : SERIBU RINDU TV3 (2018)


Assalamualaikum

DRAMA : SERIBU RINDU TV3 (2018) | Hi, selepas drama Villa Ghazara, sekarang muncul pula drama SERIBU RINDU lakonan Zul Ariffin dan Azira Shafinaz 👨👩 terbaiklah Azira, baru je habis drama Villa Ghazara sebagai heroin, jadi pulak heroin kat drama Seribu Rindu ni haha! sha duk dengar dengar orang cakap lain eh Azira dalam drama Villa Ghazara dengan Seribu Rindu, lol berlakon kan hahaha! 


JUDUL : Seribu Rindu
JUMLAH EPISOD : 28episod 
TARIKH TAYANGAN : 12 Nov 2018 
WAKTU SIARAN : Isnin - Jumaat, 7:00 malam 
PENULIS SKRIP : Siti Solehah, Raja Azidah, Anina Sahal, Eja Lorena, Shida Zali, Amin Shakib
PENGARAH : Zamri Zakaria


PELAKON DRAMA SERIBU RINDU : Pelakon : Zul Ariffin, Azira Shafinaz, Fadlan Hazim, Mona Allen, Doria Rachel, Natrah Khalid, Ainul Aishah, Ku Fridah, Fazlina Haji Ahmad Daud, Hafizuddin, Zaefrul Nordin, Aman Graseka, Aric Hidir

SINOPSIS DRAMA SERIBU RINDU : Maisarah merasakan dirinya dipermainkan. Airel dan Datuk Muiz menjadi tegang mempersoalkan tindakan ayahnya yang langsung tidak berbincang dengannya. Damia juga mempersoalkan perkara yang sama kepada DS Johari dia mahu mencari calon suami yang sealiran dengan kerjaya dia. Maisarah pulang kampung mengadu pada Tokma. Irfan sangat teruja berjumpa Maisarah kerana sejak kecil dia ada hati dengan Maisarah cuma tidak pernah luahkan.

TONTON SERIBU RINDU ONLINE 

13 comments:

  1. Lepas tengok villa ghazara macam insaf kejap nak terjebak dengan drama bersiri. .

    ReplyDelete
  2. Wah, best ni nanti tengok kat tonton la

    ReplyDelete
  3. job azira tengah banyak sekarang..hihi..nanti nak layan episod 1 tgk camne

    ReplyDelete
  4. Arrr. Akak dh terjebak cita ni. Haha

    ReplyDelete
  5. errr..dah terjebak jugak..haha..#sebabazularipin la ni..haha

    ReplyDelete
  6. minat dengan lakonan Zularifin....

    ReplyDelete
  7. ala kalau pukul 7 memang tak sempat tengok...melainkan yang jam 10...

    ReplyDelete
  8. tk tgk lg cite br yg ganti vila ghazara ni

    ReplyDelete
  9. Ala.. tak minat sangat pelakonnya.. 🤣

    ReplyDelete
  10. wahh ada zul ariffin ni kene tgk

    ReplyDelete
  11. Tak sempat nak tengok lagi..asyik lambat buka je siaran ni

    ReplyDelete