UPDATE KEHIDUPAN : JANGAN MAKAN UDANG


Assalamualaikum

UPDATE KEHIDUPAN : JANGAN MAKAN UDANG | Hi korang! rasa macam laju je harini dah hari ketiga puasa. baju raya sha kain dah beli tapi takpi tempah lagi, taktau la orang nak ka dak lagi kan hahaha kalau takdak yang nak buat terpaksa la beli yang dah siap huhu. tapi sebenarnya harini nak cerita pasal kejadian semalam. semalam kan sha ada update yang sha masak udang untuk sahur (BACA SINI : UDANG GORENG SOS) pastu pagi tu okay lagi, tapi bila balik kerja sha tengok muka kat cermin sisi nampak ada bijik bijik. sedih lahai hahahaha 

ni muka first ramdhan. pi bazar pakai mende bedak tebal tebal nanti ada yang berjejak kasih kat situ habis bedak den hahahaha so macam ni jelah pi bazar pun :p


dan ni rupa pagi ni, dia naik macam bijik bijik tu, hm sedih. hahaha baru nak acah flawless sikit pi bazar takpakai bedak, petang semalam lagi teruk ni sebab gambar pi kerja so pakai pondesyen tu yang taknampak sangat :3

benda ni jadi sebab makan udang gais, tak sangka nak naik sampai ke muka pulak kalini, selalunya jadi kat tangan kaki je. ha kali ni sekali muka kot. dan sha tau sha takboleh makan udang nanti gatal tapi sha suka udang? suka sangat! hmmm how??????

#siskonpius #sistakokay 

okbai..



9 comments:

  1. allergic seafood la ni. moga cepat sembuh ya

    ReplyDelete
  2. sy mmg alergi udang.. bla tingin sgt br mkn tp min je laa

    ReplyDelete
  3. Allergic seafood ni..mcm rabia kalau makan udang jadi bersin2 je..resdung

    ReplyDelete
  4. same here. but boleh la kalau nak makan sikit. sikit je

    ReplyDelete
  5. Gimme five! Tapi nasib baik kat tangan je, kalau kat muka..adeh

    ReplyDelete
  6. ala..siannya dia..udang, feberet tu..

    ReplyDelete
  7. Kesiannya sapa yang tak boleh makan udang sebab udang sedap =(

    ReplyDelete