Assalamualaikum

Siapa kat sini yang wajib ada tisu basah a.k.a wet wipes dalam beg or handbag dia? kalau korang yang jenis macam ni, kita geng. pada sha lah kan, wet wipes ni penting sebab banyak kegunaan dia untuk kita sama ada dirumah atau diluar. sha dah try banyak dah jenama wet wipes ni, ada yang best, ada yang takguna habis pun. sha guna wet wipes ni untuk apa? cuci makeup bila kat luar untuk solat. sha memang kalau keluar gi mana mana pun memang takmakeup tebal tebal pun kecuali bila cuti bolehlah nak letak mascara empat lapis pun :p selalunya pakai biasa biasa je, so dengan adanya wet wipes ni memudahkan sha nak cuci makeup daripada kena bawak sebotol makeup remover tu kan haha i dont know la kot sha je buat cari ni hehe.

dalam banyak banyak jenama yang sha beli dan pakai, ada satu jenama ni memang tak sesuai langsung dengan muka sha, bila nak cuci makeup kan dia rasa macam pedih gila. so sha gunalah wet wipes tu untuk lap bekas skincare, lap tangan, lap meja haha ya ampun perangai. lepas je daripada tu kalau sha nak beli wet wipe ni sha ambik yang untuk baby tu, memang oklah untuk cuci makeup, or lap muka sebab lembut dan tak memedihkan. beberapa hari lepas sha ada dapat sampul daripada Sproutme yang mengandungi Antabax Antibacterial Cleansing Wipe ni. 

bahagian depan 

bahagian belakang


Apa yang best dengan Antabax Antibacterial Cleansing Wipes ni?

- sesuai untuk bayi dan kulit sensitif
- alcohol free
- paraben free
- mengandungi ekstrak aloevera untuk melembabkan dan melembutkan kulit
- diuji oleh dermatologi
- packaging yang sesuai digunakan didalam rumah atau diluar rumah
- multipurpose

Ingredients 
- water, aloe barbadensis leaf juice, tocopheryl acetate, niaciamede, calcium pantothenate, sodium ascorbly phosphate, pyridoxine HCI, polysorbate 20, polyamidopropyl biguanide, phenoxyethanol and fragrance.



masa first time bukak packaging dia, sha rasa wet wipe ni lembut gila! lembut daripada wet wipe yang untuk baby tu. walaupun ada pewangi tapi tak memedihkan muka. bau yang sangat fresh! sha suka bau dia, memanglah lagi elok kalau takde wangian kan? tapi macam takbest je, rasa kosong je haha. sha tak sure kat mana ada jual this wet wipe tapi nanti kalau sha dah jumpa, sha akan update ye. or kalau korang pernah jumpalah, bolehlah bgtau kat komen eh. dalam satu pack ada 10 wipe je huhu macam sayang gila nak habiskan so memang kena carilah nanti. sha bagi 5/5 untuk this produk!