Assalamualaikum

BERKEBUN DI HARI JUMAAT! | Hi! terbuka juga hati nak update blog haha apa ceritalah dengan 30 Days Blog Challenge saya tu. nanti la saya sambung xD kita kan hanya mampu merancang. so harini nak cerita pasal pagi tadi.

selalu pagi pagi pergi morning walk tapi pagi tadi pulak terlajak tidur hahaha jadi kita teruskan jelah hari yang taksihat dengan sarapan roti canai telur. makan kat kedai je, fuh nikmat dia lain macam eh berbanding bungkus makan kat rumah haha.

bila dah balik dari makan roti canai tu, si budak kecik ni ajak berkebun pulak. layankan jelah memikirkan sekolah pun dah nak bukak kan. dah dua hari saya cat pagar kat rumah ni, fuh letih dia lain macam jadi harini buat yang santai santai sajalah

settlelah menanam dua bekas terung dan 1 bekas bendi tapi lupa pulak nak ambik gambar, sempat buat story ig je haha. disebabkan ada lebihan tanah, saya pun topup la tanah tanah yang kurang kat pokok cabai yang ada, then cakar sampah yang ada haha

sekarnag musim kemarau la kan, daun jatuh macam takda hari esok! geram ye kadang kadang hahaha dengan sekarang ni kat sawah dorang tengah bakar jerami dan putaq tanah xD takda yang menarik pun tapi tengoklah mini kebun yang arwah mak tinggalkan :)





malas nak edit hahahaha oklah bye!