Assalamualaikum

LOHAS GLASSES DARI TAIWAN, KINI DI MALAYSIA! | Hi, sekarang ni makin ramai yang menggunakan glasses kan? ada yang rabun, ada juga yang silau, ada juga yang pakai sebab nak berfesyen :D tapi kalau macam sha, sha akan pakai glasses yang anti bluray bila nak mengadap laptop. korang pulak macam mana? oh by the way sha ada berita baik untuk warga Selangor! sila baca sampai habis kalau tak nanti menyesal!


LOHAS GLASSES


Pernah dengar pasal LOHAS GLASSES? Kalau korang nak tau, brand ni berasal dari Taiwan.  Perkataan LOHAS akronim bagi “Lifestyles Of Health And Sustainability” yang membawa maksud Kesihatan dan Kemampanan. Hidup dalam gaya pembangunan yang mampan, perlindungan alam sekitar, penjimatan tenaga dan pengurangan karbon, penjanaan semula sumber, tenaga bersih, kesihatan awam, keselamatan makanan, menjaga kebaikan masyarakat, dan lain-lain. LOHAS mengeluarkan glasses yang mempunyai gaya paparan seperti gaya Harry Potter universe dengan handmade glasses.

HANDMADE GLASSES







BERITA BAIK BUAT WARGA SELANGOR!


- gambar diatas adalah LOHAS STORE DI MALAYSIA yang bakal dibuka taklama lagi!-

korang mesti rasa macam eh jauhnya nak gi Taiwan semata mata nak dapatkan glasses yang cantik macam ni kan? jangan risau lagi geng, LOHAS MALAYSIA akan dibuka tak lama lagi! LOHAS Malaysia akan adakan branch Grand Opening pada 14 hingga 16 Disember 2019 bertempat di A13, Jalan SS 15/4D, 47500 Subang Jaya, Selangor . korang yang ada berdekatan tempat ni wajib pergi sebab :-

🤯 150 orang pertama akan mendapat glasses percuma bernilai RM298

macam mana nak jadi 150 orang tu? korang ikut langkah langkah kat bawah ok!

1. Follow FB/IG LOHAS dan komen di mana mana posting LOHAS.

Komen mesti menyebut "I would like to sign up for LOHAS Malaysia SS15 branch Grand Opening from December 14th (Saturday ) to December 16th (Monday) FREE prescription eyewear experience activity" dan tag 3 orang kawan anda untuk ajak dorang join sekali!

2. Screenshot komen tersebut dan hantar (dm) kepada FB/IG LOHAS berserta nama dan juga nombor telefon anda.
3. Jika anda terpilih menjadi 150 orang pertama, LOHAS akan menghubungi anda.


KENAPA KENA PILIH LOHAS GLASSES?


💣 Reka bentuk glasses yang menarik
💣 Anda boleh dapatkan semua glasses dengan harga standard iaitu RM298. 
💣 Glasses yang berkualiti tinggi dan sangat baik
💣Disediakan minum percuma yang baik untuk mata iaitu Herbal Tea. Herbal Tea ini mengandungi chamomile (bagus untuk penjagaan tidur), mint leaf (bagus untuk gastrik), licorice (deheating), scented bee leaves (penghadaman) dan rosemary (kelegaan)
💣 Penyelenggaraan kaca percuma
💣 Percuma waranti selama 90 hari

UNTUK MAKLUMAT LANJUT 

kalau korang nak dapatkan maklumat lanjut mengenai LOHAS GLASSWEAR ni, korang boleh layari website dorang dan jangan lupa untuk follow FB dan juga IG LOHAS bagi mendapatkan prmo promo yang baru!

Website : 

Facebook :

Instagram :