Assalamualaikum

IRIS WATER-LIKE OIL - ELLE SKINCARE | hi korang! perempuan ni kalau bercakap bab skincare memang jarang la nak habis haha. korang pernah guna tak produk yang berasaskan minyak? tapi ni bukan minyak masak ke minyak motor ke apa la ni facial oil hihi. sha mula mula dengar nama produk ni sha terus macam WHATTT? MINYAK? BERMINYAK LA MUKA IOLLS NANTI :3


kalau korang nak tau Elle Skincare ni merupakan skincare pertama yang menggunakan bunga Iris sebagai bahan utama dalam produk dorang. dengan adanya bunga Iris ni dalam skincare korang, korang jangan risau pasal kulit muka sebab memang kulit korang akan terjaga dan juga sentiasa lembab. bestkan?

KENAPA NAMA PRODUK NI WATER LIKE OIL?

kalau korang tengok produk ni memang korang akan ingat tu cecair biasa tapi sebenarnya ianya adalah oil - facial oil. hebatkan! apa yang bestnya pasal Iris Water Like Oil ni adalah produk seperti ni takpernah ada dalam pasaran - walaupun menggunakan oil tapi mudah serap pada kulit dan ringan pada kulit, dapat mengurangkan kulit yang keletihan dan gabungan oil & water balance dalam mengunci essence pada kulit.




Cara Menggunakan 

- picitkan beberapa titik iris water like oil di tapak tangan, gosok kan produk menggunakan kedua dua tapak tangan hingga terhasil microbubble
- sapukan di wajah dan gunakan tapak tangan untuk mengurutkan wajah supaya produk cepat menyerap ke kulit


REVIEW : sha suka sangat guna iriswater like oil ni campur dengan foundation! memang makeup sha akan nampak smooth dan tak cakey langsung, dan makeup tahan lama! selain tu sha juga gunakan kat hujung rambut, and yayyy hujung rambut dah tak rosak!!

 

UNTUK MAKLUMAT LANJUT DAN PEMBELIAN :-


Beli disini :- ELLE SKINCARE IRIS WATER LIKE OIL