BANTUAN SARA HIDUP RAKYAT (BSH 2019)


Assalamualaikum

BANTUAN SARA HIDUP RAKYAT (BSH 2019) | Dulu dikenali sebagai Bantuan Rakyat 1 Malaysia (BR1M) tetapi telah ditukar nama kepada Bantuan Sara Hidup Rakyat (BSH) setelah Malaysia berubah kerajaan.


Ramai yang tanya bila nak boleh kemas kini BSH ni, ada jugak ura ura yang dengar katanya duit BSH ni akan dapat sebelum Krismas 2018. tapi pagi tadi saya usha website BSH, apa yang saya nampak yang baru diupdate adalah

Pendaftaran permohonan Bantuan Sara Hidup (BSH) 2019 akan dibuka mulai Januari 2019. Pemakluman rasmi mengenai tarikh pendaftaran akan dibuat oleh Kementerian Kewangan Malaysia dalam tempoh terdekat.

SIAPA YANG BOLEH MOHON BSH 2019?

SOURCE : ASTRO AWANI


TARIKH MULAPENDAFTARAN : Akan diupdate
TARIKH TAMAT PENDAFTARAN : Akan diupdate




13 comments:

  1. Alhamdulillah.Moga lancar terlaksana dan dilaksana.Aamin.

    ReplyDelete
  2. Owh dah tak de untuk yang bujang ye..

    ReplyDelete
  3. duk tunggu jugak bila boleh update...nak update utk mak abah akak..hehe

    ReplyDelete
  4. TQ for sharing info πŸ‘πŸ˜Š

    ReplyDelete
  5. Ala so sad .. Untuk yg berkahwin ke dapatkan . Yang bujang tengok saja.huhuhh

    ReplyDelete
  6. lewat sikit untuk tahun ni ye. semoga dipermudahkan untuk semua yang layak

    ReplyDelete
  7. kita isi rumah dengan kanak-kanak supaya layak org bujang utk apply hahaha

    ReplyDelete
  8. harap2 kerajaan bagi lah sumbangan

    ReplyDelete