LIRIK LAGU CINTA YANG KE DUA | ZIAS BAND


.

LIRIK LAGU CINTA YANG KE DUA | ZIAS BAND

dicinta ku yang kedua aku menemukan bahagia dia datang tiba tiba membawa sejuta bahagia dia datang dalam hidupku membuatku melupakannya dicinta ku yang pertama yang begitu perihku rasa kamu cinta ku yang kedua tolonglah aku bahagiakan aku aku ingin selamanya hidup denganmu bahagia dengan mu dia datang dalam hidupku membuatku melupakannya dicinta ku yang pertama yang begitu perihku rasa kamu cinta ku yang kedua tolonglah aku bahagiakan aku aku ingin selamanya hidup denganmu bahagia dengan mu kamu kekasihku yang setia hadir dirimu membuat ku bahagia aku ingin selamanya hidup denganmu bahagia denganmu kamu cinta ku yang kedua tolonglah aku bahagiakan aku aku ingin selamanya hidup denganmu bahagia dengan mu kamu kekasihku yang setia hadir dirimu membuat ku bahagia aku ingin selamanya hidup denganmu bahagia denganmu dicintaku yang kedua aku menemukan bahagia

6 comments:

  1. Amboi.. Lirik.. Besa la adat bercinta.. Kdg okey, kdg tak.. Hehe.. Selagi belum jumpa yg betul, teruskan mencari.. Hehe. .Kahwin ni bukan boleh buat main-main.. Jumpa yg betul, Alhamdulillah.. Klu jumpa yang salah, merana.. Adeh... So teruskan mencari Mr. Right..

    ReplyDelete
  2. Macam nice aje lagu ni, kejap lagi nak dengar lah. Heheh

    ReplyDelete
  3. Tak pernah dengar lagi lagu ni. taktahu pun kewujudan lagu ni hehe

    ReplyDelete
  4. blm pernah dgr lagi.. sat lagi nak dgr. hehe

    ReplyDelete