DEMAM OH DEMAM

Assalamualaikum!


apa makna ubat ubatan semua ni? ya sha demam ๐Ÿ˜ญ ceritanya start last week hari rabu, sha kerja petang. malam selasa tu dah taksedap badan dah tapi macam oklah takde apa kot pastu pagi rabu tu tengah dengar lagu tertidur alahai bila bangun je terus rasa tak sihat padahal kejap lagi kena gi kerja. sha pun okaylah pi lah kerja macam biasa kan, padahal petang tu memang rasa nak tidur je hahaha๐Ÿ˜‚ nak dijadikan cerita, balik kerja tu hujan pulak. sha gi kerja naik motorsikal je haha so kenalah hujan yang renyai renyai balik tu bertambahlah sakit dia๐Ÿ˜‚ hari khamis kerja pagi, haritu memang taklarat sangat lah sha pun whtsapp lah kakak tempat kerja sha cakap sha nak halfday je, hari khamis haritu hujan sepanjang hari ๐Ÿ˜‚ maknanya sha pi kerja kena hujan balik kerja kena hujan. balik je rumah terus mandi pastu telan panadol apa semua tidur, alhamdulillah lega terus demam๐Ÿ˜‚ tapi sekarang masalah dia batuk pulak ๐Ÿ˜ช batuk takhenti, adoi letih tau๐Ÿ˜‚ orang cakap "minum air ais kuat sangat ni" hahaha dorang taktau yang sha ni pagi petang siang malam memang hadap air kosong takberais tu je๐Ÿ˜‚ sampai dah takrasa nak minum air manis tau hehehe tapi tu lah sampai saat sha tengah cerita ni batuk tak hilang lagi. ada apa apa tips tak nak hilangkan batuk? kalau ada boleh lah share kat komen hehe doakan sha cepat sembuh ๐Ÿ˜˜❤ 

3 comments:

  1. omo.. get well soon!)):
    Nisha tanya mama Nisha "ada petua tak nak hilangkan batuk?"
    Mama Nisha balas, "makan je lah ubat batuk" XD
    Anyway, get enough rest ya!

    ReplyDelete
  2. Sorry to hear that you are unwell. Tips tak de apa-apa nak share. I punya batuk put berbulan-bulan baru henti. Hope you get well soon.

    ReplyDelete