Assalamualaikum

SATU LINE. | Hi! Semoga semua orang didalam keadaan yang baik, kesihatan yang baik dan sentiasa dibawah lindungan Ilahi. Entah lah, rasa nak update sini pasal satu line.


SATU LINE.

Dah lama jugak saya tak check upt sebab entah lah tau kot tak pregnant. Ahhh susah kan nak cerita pasal benda ni, sebab tu kot saya jarang update pasal ni sebab air mata asyik nak jatuh je. Entah dari mana rasa datang nak check upt lepas maghrib tadi, walaupun rasa macam tak pregnant tapi badan rasa tak best.

Saya ni jenis tak reti duduk diam kalau kat rumah, tapi dua tiga hari ni saya rasa malas, malas nak bergerak, malas nak buat apa apa end up saya tidur je so ingatkan tu lah simptom simptom orang mengandung haha tapi rasanya memang selalu kan rasa macam ni? Mybe semua yang ttc selalu rasa macam ni 😌



Dan tadi saya check upt dan upt tu satu line, bukan double line. Ye satu line macam selalu. Satu line yang macam dari mula kahwin sampai nak masuk 2 tahun perkahwinan. Satu line yang rasa nak meraung bila tengok. Satu line yang kalau boleh saya taknak hadap. Tapi tulah keputusan tadi, satu line.

Takpa, terus sedapkan hati. Bukan rezeki lagi, bukan waktu yang tepat lagi, bukan kalini. Takpa Allah sebaik baik perancang, takpa Allah tau bila masanya. Maka bersambung lagi episod TTC seorang shafyqah. 

Kepada yang membaca, doakan saya cepat dapat zuriat. Mana tau Allah dengar doa awak, saya doakan juga kepada semua yang TTC, semoga ada rezeki kita tahun ni, aaaminn ❤️