Assalamualaikum


SAKIT PINGGANG HILANG LEPAS GUNA GARCI.PRO | Hi, beberapa bulan lepas saya pernah mengalami sakit pinggang yang teramat sangat! Sampaikan nak duduk pun takboleh tau masa hari first tu. Makcik saya ada cakap sebab saya duduk terlalu lama mengadap laptop sebab tu boleh sakit pinggang huhu bila fikir fikir betul jugak tu



SAKIT PINGGANG HILANG LEPAS GUNA GARCI.PRO


Bila dah taktahan sangat dengan sakit tu, saya apa lagi memang suruh adik pergi belikan ubat tahan sakit la. Berkesan memang berkesan tapi kejap jela, lepas tu terasa balik. Fuhh perit hidup dua tiga hari tu kena hadap sakit pinggang ni, rasa macam nak tercabut pinggang! 



Time saya sakit tu, Makcik ada datang pastu dia suggestkan saya guna Garci Pro yang dia bawak. Saya mulanya fikir Garci Pro ni macam produk produk lain di pasaran, yang mana bila pakai nanti jadi panas! Aduhhh taktahan saya kalau produk jenis tu, mesti lepas apply saya akan basuh! 


Tapi bila diyakinkan Makcik yang Garci Pro ni tak macam tu, saya pun tanpa berlengah lagi terus cuba! Mana taknya, perasaan nak buang pinggang ni dah meninggi sebab sakit sangat 😂 Bila pakai Garci Pro ni fuhhh memang lain betul! Bukan rasa panas tapi rasa sejuk je, dah la wangi pulak tu! Terus cakap kat Makcik, tinggalkan jelah Garci Pro ni kat saya 🤪 



Bila tahu Garci Pro ni best, terus google pasal Garci Pro ni sebab nak tengok apa bahan kandungan yang digunakan. Mesti korang tertanya tanya jugak kan? Meh nak share :


👉🏻 Minyak Kayu Putih

👉🏻 Peppermint

👉🏻 Aloe Vera

👉🏻 Apple Hijau

👉🏻 Tea

👉🏻 Argan Oil


Selain wangi dan tekstur yang tak melekit, Garci Pro ni pun senang nak digunakan tau, picit kat jari then sapu je bahagian yang sakit tu. Memang lepas pakai Garci Pro ni dengan izin Allah, esok tu terus boleh gi shopping kat Tesco! Takdelah hilang terus tapi serious getting better padahal hari sebelum tu nak duduk pun takboleh, nak gi shopping jauh sekali la.



Disebabkan Garci Pro ni best sangat dan sangatlah berguna untuk saya dan juga family, saya senaraikan untuk korang manfaat yang korang boleh dapat bila guna Garci Pro : 


👉🏽 Membantu melancarkan pengaliran darah dan merawat saluran darah tersumbat

👉🏽 Membantu proses rawatan kebas pada anggota badan

👉🏽 Membantu merawat urat saraf yang rosak penyebab kebas

👉🏽 Melegakan kekejangan otot dan sendi

👉🏽 Membantu melegakan sakit urat dan sakit lutut

👉🏽 Membantu mencegah risiko strok dan serangan jantung mengejut

👉🏽 Melegakan selsema dan pening kepala

👉🏽 Melegakan sakit perut/sengugut

👉🏽 Membuang angin dalam badan


Korang jangan risau tau nak guna Garci Pro ni sebab  produk keluaran MISG Global ni memang 100% menggunakan bahan semulajadi dan telah diluluskan oleh KKM! Boleh guna tanpa was was okay? 


Jadi kalau korang berminat untuk membeli Garci Pro atau ingin mengetahui dengan lebih lanjut mengenai Garci Pro, bolehlah tonton video dibawah atau layari laman web dan juga sosial media Garci Pro



Website : https://garciprohq.com/

Facebook : https://m.facebook.com/gelsarafHq

Instagram : https://instagram.com/garcipromalaysia


Sekarang Garci Pro tengah buat promosi tau, beli 2 percuma 1 dan free postage! Rugi kalau tak grab sekarang!