Subscribe to my Newsletter

PKP LAGI DAN LAGI?!

Assalamualaikum

PKP LAGI DAN LAGI?! | Hi! salam 28 Ramadan. korang semua okay tak tu? dah tengok/baca belum berita harini? huhu

PKP LAGI DAN LAGI?!

tadi balik dari kedai terus bukak telegram MKN dan yaaa Malaysia PKP lagi 😭 bermula 12 Mei hingga 7 Jun 2021.

letih dah sebenarnya nak melayan PKP ni tapi kes meningkat dari hari ke hari, hmm pening kepala eh fikir 😫 bukan nak salahkan sapa sapa, saya pun kadang leka juga dengan SOP tapi tulah, masing masing boleh fikir.

raya nanti kita masak nasi lemak jelah kan? 😂 takboleh ziarah menziarahi, jadi duduk rumah makan nasi lemak pastu layan drama then tidur 🤪

Post a Comment

10 Comments

  1. bertabah la ye.....
    semua orang pun dah penat...
    yg penting sesama la kita jaga SOP... dok dendiam kat rumah...

    sedih....

    ReplyDelete
  2. Kami rakyat sarawak tengah konpius pkp ke tak. Peninn!!!

    ReplyDelete
  3. Macam tahun lepas gak haha. layan je la hehe

    ReplyDelete
  4. takpelah kan..selagi kes x turun, selagi tu lah kita ber-pkp..

    raya tetap nak masak rendang..lemang beli..

    ReplyDelete
  5. Sabor banyak-banyak la kita. Dah 2 tahun dah, masak sendiri, makan sendiri, tak boleh kunjung mengunjung.

    ReplyDelete
  6. Bertabahlahhh, apa boleh buat kann.
    Kalau ikutkan, semua orang dah penat. Tak tahu mana penghujungnyaaa.

    ReplyDelete
  7. Ber-PKP lah kita lagi nampaknya tahun ni. Masih belum menang tangani COVID.

    ReplyDelete