Subscribe to my Newsletter

BAKING PAN DARI MR DIY RM10 JE!

Assalamualaikum

BAKING PAN DARI MR DIY RM10 JE! | Hi! tadi lepas berbuka, keluar kejap sebab nak bayar shopeepay kat 7 eleven, pastu terlajak masuk Mr Diy...


BAKING PAN DARI MR DIY RM10 JE! 

Macam biasa, saya masuk dengan niat taknak membeli 😂 tapi hanya nak teman cousin beli hadiah untuk classmate dia. tapi siapalah saya nak menolak takdir 😂

Sedar tak sedar, tangan dah pegang benda yang rasanya takperlu tapi patut ada?! eh macam mana tu hahaha, alaa rm2 je, ambik jelah pastu jalan lagi, alah rm3 je, ambik jelah 😂😂😂

Dan terakhir sekali sebelum pergi kaunter pembayaran, cousin cakap nak naik tukar barang sebab terambik sama. saya pun pusing pusing la lagi, dan terambil baking pan...

Sebenarnya dah lama saya nak tapi selalu rasa malas nak beli sebab nak pindah nanti 😂 saya dalam fasa malas nak tambah barang kat rumah, nanti banyak kena usung tapi saya tewas hahahahah!

Ye gais, RM10.90 je benda ni. taktahu la mahal ke murah tapi pada saya murah dah tu 😂 banyak kali juga usha di shopee tapi tiap kali nak checkout mesti fikir berjuta kali 🤣

yang saya ambik ni 6.8cm je, ada lagi 2 size 22×7cm dan 24×7cm kot dan beza harga pun sikit je tapi takut tak muat dalam oven 🤦🏿‍♀ jadi beli jelah yang paling kecik ni mueheheh

agak agak saya nak bake apa esok? 😋😋

Post a comment

3 Comments

  1. Murahhhh! Barang mr diy pun elok je kannn.

    ReplyDelete
  2. Alamak selalu ke DIY tak pernah belek ke tempat pan ni. nak kena belek ni hehe

    ReplyDelete
  3. Memang terlajak membeli kalau masuk sini. Bahaya 😆😆

    ReplyDelete