Assalamualaikum

TENGAH CARI LAPTOP? JOM BELI DENGAN APR ELECTRONIC SERVICES SDN BHD! | Hi korang! tengah baca blogpost ni guna phone ke laptop? sekarang ni laptop pun dah jadi keperluan kan, tambahan kalau awak tu seorang blogger haha. ada juga yang suka update entry pakai phone, tapi kalau sha memang selesa dengan laptop. besar & senang nak ubah itu ini berbanding phone, asyik salah tekan je (masalah orang jari besar). 


tengah cari laptop, tapi bajet kurang. jangan risau, korang dah jumpa jalan penyelesaiannya. meh sha perkenalkan korang dengan APR Electronic Services SDN BHD ;-

APR ELECTRONIC SERVICES SDN BHD


APR Group telah ditubuhkan sejak tahun 1999 lagi dan telahpun mencapai pendapatan tahunan sebanyak 5.5 juta manakala APR Electronic Services Sdn Bhd (APRES) pula ditubuhkan di Malaysia pada bulan Januari 2000. APRES merupakan pembekal perkakasan komputer dan juga menyediakan perkhidmatan pembaikan. Pelanggan APRES meliputi kedai komputer Malaysia, syarikat korporat, sekolah. APRES adalah pembekal untuk Ecart Services Malaysia Sdn Bhd. (LAZADA). Mulai tahun ini APRES mula membawa Refurbished Iphone.

DI Malaysia terdapat 4 cawangan kilang APRES, iaitu di :-



SERVIS YANG DITAWARKAN OLEH APRES

- membekalkan komputer riba dan desktop baharu dan juga terpakai
- menyewakan komputer riba dan desktop baharu dan juga terpakai
- menyediakan Makmal Komputer Untuk Sekolah Antarabangsa & Pusat Latihan.
- menyediakjaan perkhidmatan pembaikan komputer & penggantian bahagian komputer.
- menyediakan perkhidmatan pembaikan telefon dan tablet pintar serta penggantian bahagian.
- beli balik / trade in komputer riba dan desktop baharu dan juga terpakai


KENAPA PERLU PILIH APRES?

Makmal Profesional
- Pusat pembaikan APRES adalah persediaan profesional dengan standard pusat pembaikan antarabangsa.

Jurutera Profesional
- Pihak APRES telah menghantar beberapa pekerja sepenuh masa kami ke China untuk belajar, mengamalkan kemahiran memperbaiki sehingga tahap tertinggi.

Kakitangan sepenuh masa di China Shenzhen
- Stok tiba di antara 7 hingga 14 hari bekerja

Sokongan after sale
- Hanya satu di Malaysia yang menyediakan unit peminjam PERCUMA kepada pelanggan apabila komputer riba mereka dibaiki atau tuntutan waranti.


TESTIMONI DARIPADA PENGGUNA APRES


REVIEW DARIPADA SURAT KHABAR & MAJALAH




kalau tengok daripada testimoni dan review di atas, APRES ni bukan calang calang orang lah kan. bagus juga rasanya bila ada yang jual laptop terpakai ni, setidak tidaknya dapatlah membantu golongan kurang mampu tapi memerlukan laptop. lepas ni kalau sesiapa tanya sha pasal laptop terpakai yang murah, memang sha akan recommend kat dorang la APRES ni sebab bila sha bukak website dorang memang terus yakin dengan apa yang dorang sediakan. korang pun nak tau lebih lanjut? sha dah sertakan link ke website dorang kat bawah ni~

MAKLUMAT LANJUT

kalau korang nak tau lebih lanjut mengeai APRES ni, korang boleh layari laman web dibawah :-