Assalamualaikum

IDEBENONE BRIGHTENING SERUM BY BELLFLOWER | Hi! siapa sini peminat serum macam sha? sha kalau nampak serum je terus gatal tangan nak mencuba hahaha walaupun ada baca serum takpenting tapi sha rasa kulit sha perlukan serum, so dah dua bulan rasanya sha guna serum ni. yang penting nanti nak repeat! :p


𝓑𝓮𝓵𝓵𝓯𝓵𝓸𝔀𝓮𝓻

The main character of ‘Bellflower’ is you. We provide the most intensive and trustworthy skincare solutions with naturalism according to your skin troubles (dryness, trouble, oil-water balance, wrinkles, brightness).
  
1. For all your skin care problems you have, we find quickly and provides an intense and reliable solution.
2. We will always be grateful for your purchase and use, and we will develop better products faster and more continuously according to your product feedback.
3. Resolving your skin troubles and your clean and graceful skin is our goal and we aim to globalize to meet more customers.
4. Finally, the skin care assistant who is always with your skin happiness, the flower language of ‘Bellflower’ is sincerity, gratitude, grace. These are our final goals.

𝓲𝓭𝓮𝓫𝓮𝓷𝓸𝓷𝓮 𝓫𝓻𝓲𝓰𝓱𝓽𝓱𝓮𝓷𝓲𝓷𝓰 𝓼𝓮𝓻𝓾𝓶


𝓪𝓹𝓪 𝓲𝓽𝓾 𝓲𝓭𝓮𝓫𝓮𝓷𝓸𝓷𝓮?

Idebenone adalah sebatian antioksidan yang paling kuat dan berkesan yang ditemui buat masa sekarang dan telah dibuktikan bahawa mitokondria, yang terlibat dalam pernafasan sel, dapat meningkatkan pengoksidaan dan melindungi sel daripada tekanan oksidatif.

𝓫𝓪𝓰𝓪𝓲𝓶𝓪𝓷𝓪 𝓼𝓮𝓻𝓾𝓶 𝓲𝓷𝓲 𝓭𝓪𝓹𝓪𝓽 𝓶𝓮𝓶𝓫𝓪𝓷𝓽𝓾 𝓶𝓮𝓷𝓬𝓮𝓻𝓪𝓱𝓴𝓪𝓷?


Hydroxydecyl Ubiquinone (Idebenone) 600 ppm : bahan ini telah digunakan bagi mengatasi penuaan, melembabkan kulit, dan mengurangkan kedutan halus dengan mempromosikan sintesis kolagen.

Niacinamide 2% : Niacinamide adalah jenis Vitamin B3 dan memberikan kesan pemutihan yang sangat baik. Ia adalah ramuan fungsi pemutihan yang diluluskan oleh Kementerian Makanan dan Pentadbiran Dadah. Ia menunjukkan peningkatan pada tona kulit dan ia menghalang laluan melanin ke permukaan kulit, jadi ia akan menghalang kulit daripada menjadi gelap apabila disapukan ke kawasan di mana bekas parut atau tanda noda mungkin berlaku atau kawasan yang terdedah kepada cahaya ultraviolet.

Propolis Extract : Propolis adalah bahan yang dibuat oleh campuran lebah dengan jarum dan enzim mereka sendiri dalam bahan yang sama seperti resin (resin) yang diekstrak dari pelbagai tumbuhan untuk kelangsungan hidup dan pembiakannya. Bahan organik dan mineral (garam tak organik) adalah konstituen yang paling biasa. Vitamin mineral · Asam amino · Lemak · Asid organik · Flavonoid memainkan peranan penting dalam metabolisme sel, dan terpenes dan lain-lain memainkan peranan anti-kanser. Keberkesanan utama termasuk anti-keradangan, antioksidan, dan peningkatan imuniti.

𝓯𝓾𝓵𝓵 𝓲𝓷𝓰𝓻𝓮𝓭𝓲𝓮𝓷𝓽𝓼 : Water, Xanthan gum, Hydroxyethylcellulose, Carbomer, Glycerin, Glycereth-26, Dipropylene glycol, Butylene glycol, Niacinamide, Propolis extract, Lonicera japonica (Honeysuckle) flower extract, 1,2-Hexanediol, Carthamus tinctorius (Safflower) flower extract, Rosa damascena flower extract, Chrysanthemum indicum flower extract, Calendula officinalis flower extract, Oenothera biennis (Evening primrose) flower extract, Nelumbo nucifera flower extract, Lavandula angustifolia (Lavender) flower extract, Inula britannica flower extract, Sorbitan sesquioleate, Oryza sativa (Rice) extract, Glycosyl trehalose, Hydrogenated lecithin, Hydrogenated starch hydrolysate, Arginine, Caprylic/capric triglyceride, Hydroxydecyl Ubiquinone, Glycine Soja (Soybean) Sterols, Adenosine, Disodium EDTA, Sodium hyaluronate, Tremella fuciformis (Mushroom) extract, Panthenol, Acorus calamus root extract, Perilla ocymoides leaf extract, Ascorbic acid, Lavandula angustifolia (Lavender) oil, Citrus aurantium dulcis (Orange) oil, Citrus limon (Lemon) fruit oil, Aniba rosaeodora (Rosewood) wood oil, Rosmarinus officinalis (Rosemary) leaf oil, Foeniculum vulgare (Fennel) oil


𝓬𝓪𝓻𝓪 𝓹𝓮𝓷𝓰𝓰𝓾𝓷𝓪𝓪𝓷 𝓼𝓮𝓻𝓾𝓶 

bersihkan muka dan guna selepas toner ; titiskan beberapa titis produk ke wajah setiap hari (pagi & malam)


𝓶𝔂 𝓻𝓮𝓿𝓲𝓮𝔀𝔀

first sekali yang sha suka pasal serum ni adalah tekstur serum ni yang tak heavy dan sangat sangat light. rasa macam takpakai serum pun, so sangat sesuai untuk sha yang letak banyak skincare kat muka :p selain tu, serum ni jugak cepat serap ke dalam kulit dan tak meninggalkan kesan berminyak pun! so far so good lah guna serum ni, boleh nampak tona kulit sha dah semakin sekata dan kurang bintik hitam! 



kalau korang nak purchase serum ni korang boleh usha website dorang ok!