Assalamualaikum

SERONOK PULAK MAIN GAME PASAL DUIT  | Hi. Siapa mata duitan kat sini? haha mata duitan pun boleh kan? Saya ada jumpa satu website yang ada banyak game pasal duit! wowwww kan bunyi dia tapi tulah takdelah kita main game tapi dapat duit cuma game game kat website ni bertemakan duit dan korang mesti suka! sebab saya suka hahaha, enjoy betul saya main game kat website ni. 

SERONOK PULAK MAIN GAME PASAL DUIT 

Mesti korang tertanya tanya kan, website apa lah pulak ni? [ https://www.mortgagecalculator.org/money-games/ ] website untuk main game tapi takde iklan! seronok kan? takdelah ganggu kita main game kat situ, dapatlah main dengan tenang tanpa gangguan. hanya perlukan phone/laptop dan juga internet, settle! dapat mengadap game kat sini lama lama. 

Dalam satu website ni ada banyak jenis game, antaranya :

- Grocery Cashier

- Treze Coins

- Supermarket Numbers

- Real Estate - Build, Protect, Clean, Or Destroy

Tapi dalam banyak banyak game kat situ ada dua yang saya asyik ulang ulang main sampai lebam! memang kena betul lah dengan jiwa saya yang teringin nak jadi cashier dan suka shopping haha! game yang saya selalu main ; Grocery Cashier dan juga Supermarket Numbers



Apa yang best?

Bila main game kat sini, bukan saja dapat memenuhi masa lapang tapi juga dapat menguji kepakaran kita dalam matematik. game game kat sini bukan saja sesuai untuk orang dewasa tetapi kanak kanak juga tapi mesti dengan pemantauan keluarga ye. kalau macam game Grocery Cashier tu, dapat menguji dalam tambah dan tolak, game ni juga ada masa jadi korang perlu cepat dalam key in harga dan juga memberi baki.






Kalau game supermarket numbers pula, dapat cekapkan pengetahuan matematik. saya memang suka matematik jenis mudah ni, jadi saya sangat enjoy bermain game game kat sini. sebenarnya game game yang menenangkan dan tak buat saya stress ni memang akan jadi pilihan saya.


sekarang kan cuti sekolah, ibu ayah boleh ajak anak anak main game ni sama sama sebagai persediaan untuk naik sekolah nanti :D


Korang boleh main game kat sini : https://www.mortgagecalculator.org/money-games/