DAH BESAR PUN GUNA MAK BAPAK LAGI!

4

Assalamualaikum

DAH BESAR PUN GUNA MAK BAPAK LAGI! | Hi! Sejak sejak duduk di rumah ni, banyaklah masa nak scroll media sosial, baca status diani status diatu pastu ada satu status yang buat saya tak senang duduk 😂

DAH BESAR PUN GUNA MAK BAPAK LAGI!

Status tu berbunyi ala ala beginilah "takmalu ke dah umur 20 lebih pun masih guna duit mak ayah? Sepatutnya umur macam tu dah kena balas jasa mak ayah". Bila baca saya pun terfikir 🤔 salah ke kalau guna duit mak ayah sendiri?

To be honest lah, saya sekarang 25 tahun dan masih mintak duit poket dari abah 😅 dulu masa mak ada pun, saya ada je mintak duit kat mak walaupun time tu saya dah kerja hehehehehe. Jadi bila saya baca status tu, saya terasalah 😂😂

Kalau saya cakap masa saya sekolah dulu, saya takpernah mintak duit mak ayah saya dan adil tak kalau sampai sekarang saya masih guna duit abah saya? Hahaha pening....

Kadang kadang tak paham dengan orang ni, dia tak lalui pun apa kita pernah lalui pastu nak cakap orang macam macam. Abah saya takde pulak cakap pape kalau kadang kadanv mintak duit poket sbb payment lambat 🤔 tapi orang lain pulak yang melebih cakap takreti nak balas jasa lagi....

Tapi takpelah, lain orang lain perjalanan hidup dia, alhamdulillah la awak dah boleh berjasa untuk mak ayah awak tapi saya belum ada rezeki 🤗 semoga Allah panjangkan usia abah saya dan sempat saya balas semua jasa dia 🤗🤗💕


Post a Comment

4 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
  1. Pernah lalui semua tu dulu. Sabar, insyaallah masanya akan tiba dan dapat belanja mak ayah pula ❤️

    ReplyDelete
  2. Tak salah pun guna duit mak ayah
    Yang salahnya guna duit orang cth nya berhutang dgn org yg tu salah

    ReplyDelete
  3. Aamiin.. Abaikan mulut orang sebab mulut orang ni tak boleh tutup. Kalau boleh tutup aman dunia ni. Yang penting kita tak susahkan parent kita.. :)

    ReplyDelete
  4. Abaikan mulut orang sha, in shaa Allah nanti suatu hari sha dapat belanja ayah sha pulak.

    ReplyDelete
Post a Comment
Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !