Assalamaikum

GAME ZUMA VERSI 2021 DI PLAYS.ORG BEST! | Hi! hari ke 25 lockdown dan kena stay at home. semua benda dah dibuat sampaikan dah taktahu nak buat apa :( saya pulak memang hidup dengan phone je, tetiba teringin nak main game! terjumpa website Plays.org terus hari hari seronok main game! 

GAME ZUMA VERSI 2021 DI PLAYS.ORG BEST!

Korang tahu tak game Zuma ni apa? ala game yang dulu selalu kita main kat PC tu. game "katak tembak" 🤣 kalau korang nak tau saya memang sejak azali geli dengan katak dan saya juga geli dengan game ni bila nampak katak hahaha pelik kan?

tapi sekarang saya takpayah risau dah 🤪👍🏼 saya dah jumpa game zuma versi 2021 di website Plays.org ni, saya dah boleh main dengan tenang dan takpayah lawan perasaan geli dah sebab game yang hampir sama tetapi tak serupa 🤩

saya masa mula mula jumpa website Plays.org ni kan, termenung kejap game mana yang nak dimainkan sebab semua nampak best! banyak pulak game yang ada kat situ. saya ambil peluang try satu per satu dan yang paling lekat dihati adalah game ni



yang bestnya pasal Plays.org ni korang takperlu download pun game yang korang nak main tu! sesuai sangatlah dengan saya yang tak selalu setia dengan satu satu game, kejap kena install kejap terpaksa unintall. walaupun hanya main di website, apa yang saya suka lagi mengenai website ni adalah tiada iklan yang pop up! 

selalu rasa rimas kan kalau ada iklan kalau tengah main game? haaa sekarang takperlu risau, korang boleh main dengan tenang setenangnya. website ni juga clean dan teratur! memang saya love sangatlah dengan website ni!

jadi korang yang bosan bosan time FMCO boleh lah layari website Plays.org dan main game! boleh juga ajak anak anak atau pasangan korang main sekali, benda balik haruslah dikongsikan?!

Website : https://plays.org/


so korang suka game apa? hehehe okbai!