Assalamualaikum

PENTAXYL ATASI PELBAGAI MASALAH  | Hi korang! Zaman sekarang tak kira tua muda memang menitikberatkan mengenai hal kecantikan kan? Biasalah semua orang nak nampak cantik, luar dalam gitu. So harini sha nak share dengan korang satu produk yang sha baru guna ni dan korang wajib baca sampai habis sebab ada suprise!


PENTAXYL - Intensive Therapy For Fine Line And Wrinkles (118ml)

Kalau korang nak tau produk ni datang dari America dan produk ni sangatlah terkenal disebabkan keberkesanannya! Produk ni juga mengandungi Acetyl Hexapeptide-3 yang mana merupakan salah satu bahan yang dapat mengelakkan kedutan (Anti - Wrinkle). Produk ni boleh digunakan di muka dan juga di badan. kebanyakkan artis artis di luar negara menggunakan produk ni bagi mengelakkan penuaan dan artis dari Taiwan adalah salah satunya. dengan menggunakan produk ni, korang boleh nampak kesan sekurang kurangnya dalam masa 2 minggu.

       

bahagian depan dan belakang kotak


 korang nak tau  apa KELEBIHAN PRODUK ni?

1. dapat mengurangkan kedutan terutamanya di kawasan kening, dahi dan kawasan mata)
2. dapat menganjalkan semula kulit
3. dapat melembutkan kulit dan juga menyekatakan warna kulit
4. dapat mengurangkan penampakkan stretch mark

          

bahagian hadapan dan belakang Pentaxyl

Antara BAHAN - BAHAN YANG DIGUNAKAN dalam produk ni adalah ;-

1. Acetyl Hexapeptide-3
2. Palmitoyl Oligopeptide
3. Bearberry & Licorice Extracts
4. Vitamin A - semua sedia maklumkan yang vitamin A memang bagus untuk kulit dan menjadikan kulit lebih lembut dan sihat.
5. Vitamin C 
6. Vitamin E
7. Matrixyl® 

      


CARA MENGGUNAKAN : Pastikan bahagian yang korang nak sapu tu bersih dan tidak basah. Urutkan Pentaxyl ini secara membulat (circulat motion) sehingga produk meresap ke dalam kulit. Untuk keputusan yang positif - guna 3 kali sehari dan jangan melebihi 3 kali penggunaan dalam masa 24 jam


TESTIMONI :-





@mhk_health_beauty says, “Pentaxyl is efficient on reduce stretch mark. It solve many  mother's annoyance. 1)Pentaxyl contain Acetyl Hexapeptide-3, Palmitoyl Oligopeptide and Matrixyl, which reduce skin wrinkle and fine lines efficiently. 2)Helps reduce uneven skin tone 3)Helps tighten skin & improve skin health”.

@hsuanhankuo says,  ‘Originally, I didn’t think my feet could be saved.  Not exaggerating as a woman who often fall off bikes.  I am rubbing it.  It’s a lot better’.


MY REVIEW : sha suka bau PENTAXYL ni, bau dia macam ada bau bau mint sikit. so no worries la siapa yang rasa bau produk ni ada bau ubat ubat. sha guna produk ni kat tapak kaki sha sebab tapak kaki sha memang kering teruk, alhamdulillah dah semakin lembut tapak kaki sha, boleh la beraya dengan gembira. ni kalau tak malu malu bila orang tanya kenapa dengan kaki sha hehe sha pun ada jugak suruh adik sha sapu kat parut bekas dia excident itu hari, nampak macam semakin pudar parut tu.


kepada yang berminat dengan produk ni terutamanya ibu ibu mengandung yang taknak ada stretch mark tu boleh cuba produk ni tau! memang bagus sangat. walaupun pregnant mestilah kena cantik untuk suami kan ^^-

BUY HERE - PENTAXYL 118ML

dan berita baik yang sha cakap masa mula mula tadi tu adalah :-

NEW CUSTOMERS WHO REGISTER TRU THE LINK ABOVE ARE ELIGIBLE 20% OFF BY USING CODE "20OFFMA" !!! (Valid until 31 July 2018)

** this is a sponsored post but all opinions are mine