Assalamualaikum

IDEAL HOME FURNITURE ONLINE STORE | Hi, selamat berhujung minggu. harini sha nak cerita mengenai sebuah laman web yang menyediakan tilam untuk bilik di rumah secara atas talian. 

Ideal Home Furniture yang menggunakan tagline - “Innovative, Enduring & Affordable” adalah sebuah perusahaan atas talian dengan matlamat menyediakan perabot/ tilam yang berkualiti tinggi dan moden untuk seisi keluarga. Mereka di Ideal Home Furniture berusaha untuk menyediakan tilam dengan kualiti yang bagus untuk rakyat Malaysia supaya mendapat keselesaan semasa tidur di malam hari.

Di laman web http://shop.idealfurniture.com.my/ anda dapat lihat pelbagai jenis tilam tilam yang dijual dengan harga dan saiz yang berbeza. di laman web tersebut jugak anda boleh mengadjust harga yang anda ingini.



CARA PEMBELIAN 

1. klik - http://shop.idealfurniture.com.my/shop/

2. Pilih produk yang anda inginkan


3. Pilih saiz tilam dan negeri/tempat yang nak dihantar


4. Add to cart! dan bila korang dah settle membeli belah boleh klik checkout




5. masukkan maklumat anda, alamat untuk dihantar dan buat pembayaran! done



Cara Pembayaran? - anda boleh membayar melalui online banking ATAU anda juga ditawarkan pembayaran ansuran bulanan di atas pembayaran tunai dan kad kredit biasa.

Bagaimana Cara Penghantaran? di Ideal Home Furniture menyediakan penghantaran percuma hingga ke pintu rumah anda tetap di negeri - negeri tertentu sahaja. Caj penghantaran tambahan mungkin dikenakan mengikut budi bicara Ideal Home Furniture sekiranya penghantaran dipilih untuk berlaku di luar waktu operasi biasa kami. keterangan lanjut baca disini - SHIPPING POLICY

apa tunggu lagi? kepada yang mencari tilam baru untuk rumah baru atau rumah yang sediada tetapi ingin menukar tilam baru boleh layari laman web dibawah :-

Website : http://www.idealfurniture.com.my/

Shopping Website : http://shop.idealfurniture.com.my/