Assalamualaikum

Siapa kat sini selalu penat nak fikir bila nak pilih hadiah  sama ada untuk mak ayah, kawan kawan or untuk yang tersayang? selalu rasa macam eh benda ni dia dah ada rasanya, bukan tahun lepas dah beli ke yang ni?, bukan haritu kawan dia dah bagi ke yang ni haha sha selalu ada masalah macam ni bila nak pilih hadiah. bila nak bagi kat someone hadiah, mestilah kita nak yang limited edition kan? hadiah yang kita je yang boleh bagi dia. ha! kalau macam tu kena DIY lah, barulah hadiah tu nampak exclusive dan limited edition.


Sha ada jumpa satu laman web untuk DIY gift untuk yang tersayang. dengan harga yang sangat berpatutan, kita dapat buat orang tersayang tersenyum dapat hadiah yang limited edition dan exclusive gituh! laman web tu adalah printcious.com/my! korang pernah dengar tak pasal printcious ni? Printcious dengan tagline "Printcious.com – Precious Gifts From Your Heart" adalah satu syarikat yang menyediakan perkhidmatan percetakan pada barang-barang hadiah peribadi seperti tshirt, mug, puzzles, phone cases, cushions, mousepads, ceramic tiles dan mini tees. barangan - barangan ini sesuai untuk acara pemberian hadiah seperti hari jadi, perkahwinan, tamat pengajian, ulang tahun atau acara korporat.


diatas ini adalah kategori kategori hadiah yang anda boleh dapat di printcious. dengan adanya kategori kategori ni senanglah kita nak buat pilihan nak tempah hadiah untuk siapa kan. contohnya kalau kita ada kawan yang jenis suka minum kopi, apa kata kita buat mug diy untuk dia sempena birthday dia. mesti dia tersenyum gembira bila dapat hadiah macam tu. boleh guna setiap hari dan setiap hari jugak dia akan ingat kita haha :D

tapi sekarang sha nak cari hadiah untuk diri sendiri, sha rasa macam berkenan nak DIY totebag. boleh guna gi kerja hehe or letak telekung ke kan. 


korang bolehlah hias ikut korang punya kreativiti, kalau nak upload gambar klik kat imej tu dan kalau nak letak tulisan klik add text. hiaslah dengan setulus hati korang supaya orang yang dapat hadiah tu nanti boleh rasa kasih sayang korang *tetiba*. lepas tu submit order dan tunggu order sampai. jangan risau, servis dari printcious serious laju! sha pernah order dah dulu. barang yang kita dapat pun memang berbaloi dengan apa yang kita bayar. kalau berminat nak order boleh usha link kat bawah :-