Assalamualaikum

BESTNYA PAKAI SYAHIRAH KOREAN SECRETS HYDRA SOFT ESSENCE! | Hi korang! harini saya nak share dengan korang satu skincare yang saya dah guna dalam sebulan, dan saya suka sangat! korang pernah dengar skincare brand Syahirah? mestilah pernah kan! produk Syahirah ni terkenal sejak saya bersekolah lagi tau, sekarang dah kahwin pun masih terkenal. cuma sekarang, Syahirah dah memperbaharui packaging dorang, lebih simple tapi cantik! jom saya share dengan korang produk yang saya pakai ;

BESTNYA PAKAI SYAHIRAH KOREAN SECRETS HYDRA SOFT ESSENCE!

Kenapa saya memilih produk daripada Syahirah Korean Secrets?


Produk daripada Syahirah ni diformulasikan dengan bahan semula jadi yang berkualiti tinggi dari Jeju Island di Korea. Selain itu, Syahirah Korean Secrets adalah HALAL dan sesuai untuk semua jenis kulit.

Syahirah Korean Secret Hydra Soft Hydrating Plus Essence


Bahan utama bagi essence ni adalah Jeju Green Tea (membantu untuk melembabkan kulit dan menampakkan kulit yang sihat), Vitamin B5 (membantu melembutkan kulit, mengekalkan tahap hidrasi untuk kelembapan kulit) dan Hyaluronic Acid (bahan pelembap yang power untuk mengekalkan penghidratan dan kelembapan kulit.)



Essence ni juga telah diuji oleh dermatologist dan ianya bebas daripada Paraben, Alcohol dan Mineral oil.

Apa yang best Syahirah Hydra Soft Hydrating Plus Essence?




Apa yang saya suka dengan essence ni adalah ianya cepat meresep ke kulit dan tekstur yang ringan. sebagai orang yang mempunyai oily skin, saya amat menitikberatkan tentang tekstur produk yang saya gunakan. kalau salah pilih mesti miss J akan datang! lepas saya guna hampir sebulan, apa yang saya rasa, kulit saya dah kurang bermasalah, miss J dah kurang naik, kulit rasa lembab tapi tak berminyak. bila makeup pun makeup jadi smooth je!

Gambar Before dan After



Lepas sebulan pakai, saya perasan kulit saya macam makin glowing hehe pastu jerawat pun dah kurang naik kat bahagian bahagian yang selalu naik dan yang penting, kulit saya sentiasa lembab ❤️



korang pun kena dapatkan sekarang tau!