Assalamualaikum

LA DOLCE VITA DARI HAPPY2U KASUT PILIHAN TERBAIK! | Hi! teringat haritu masa nak nikah, semuanya berantakkan! Bila teringat balik rasa taknak ingat, tapi mungkin salah saya juga masa tu sebab nak cepat kan. Meh la nak cerita sikit, haritu kan time PKP so semua barang nak nikah memang beli online je termasuklah kasut nak pakai hari nikah!

KASUT NIKAH TERKOPEK!

Nak dijadikan cerita, masa tengah seronok seronok ambil gambar kenang kenangan tetiba tapak kasut terkopek! alamak! hilang terus mood nak teruskan shoot time tu. sebaik photographer pandai, dia cakap biar je kasut tu. jom shoot tanpa nampak kaki, fuh selamat! jadi nasihat saya kalau untuk hari bahagia ni eloklah kalau beli yang lebih berkualiti kan? Saya ada jumpa satu kasut ni, selesa dan sesuai untuk dipakai semasa majlis perkahwinan, berjumpa kawan kawan dan juga untuk bercuti! nak tau tak brand apa? HAPPY2U!


LA DOLCE VITA DARI HAPPY2U KASUT PILIHAN TERBAIK!

Ehem ada tak kat sini yang bakal melangsungkan pernikahan atau persandingan dalam tahun ni? Kalau korang salah sorangnya, korang dah siapkan semua list persiapan penting termasuk kasut yang nak pakai di hari bahagia? kalau belum, korang memang kena baca entry ni sampai habis sebab kalau tak korang menyesal takdapat pakai kasut cantik dari Happy2U :p


Klik DISINI

Happy2U ada memperkenalkan satu koleksi terbaru yang diberi nama La Dolce Vita, Oh My Sweet Life. Kasut dari koleksi ini juga diperbuat dari material eksklusif seperti satin dan PU leather yang membuatkan si pemakai nampak lebih bergaya dan eksklusif. Koleksi ini juga menampilkan pelbagai jenis kasut yang bukan sahaja sesuai dengan pengantin tetapi juga bridemaids dan tetamu. Terdapat pelbagai jenis reka bentuk seperti kasut bertumit separa tinggi, flats, bertutup, dan separa tutup.

Material Eksklusif Yang Digunakan

Material yang digunakan dalam pembuatan kasut ni adalah Satin dan juga PU Leather. Penggunaan kain satin adalah bagi menampilkan ianya eksklusif dan juga menampakkan lagi elegan si pemakai. Kain satin dipilih bagi melengkapkan pemakaian yang selalunya diperbuat dari fabrik licin dan berkilau. Material ini juga sangat sesuai untuk majlis yang diadakan di kawasan tertutup seperti dewan dan ballroom.


Klik DISINI

Selain itu, material PU leather yang digunakan adalah material bersifat kalis air dan menjadi pilihan ramai kerana sesuai dalam semua keadaan samada untuk “indoor” dan “outdoor”. Selain itu, material kulit sintetik juga sesuai dipadankan dengan baju busana pengantin dan ianya tidak berlebihan jika digayakan di luar majlis seperti ke tempat kerja atau perjumpaan bersama rakan-rakan.

Sesuai Dijadikan Hadiah untuk Pengantin dan juga Bridemaids

Mesti korang yang bakal berkahwin ni nak bridemaids korang pun nampak cantik kan dihari bahagia korang? Happy2U ada menawarkan kotak pembungkusan yang terbaik dan akan mengembirakan hati si penerima. Mereka bukan sahaja akan menerima koleksi La Dolce Vita tetapi juga akan menerima kotak kasut bercorak bunga dan koleksi Kad bersama bunga yang dihasilkan dengan tangan sendiri!



Klik DISINI

Semestinya ia akan mengembirakan bridemaids korang dan saya rasa kalau belikan untuk diri sendiri pun dah cukup bahagia sebab rasa macam belikan hadiah untuk diri sendiri kan :p 


Dimana nak dapatkan kasut Happy2U?

Korang boleh beli koleksi dari Happy2U melalui website www.happy2u.my

1. Free shipping utk semenanjung Malaysia (beli RM100 dan keatas)
2. Free shipping untuk Sabah & Sarawak (beli RM150 dan keatas)
3. Free Shippng untuk Singapore (beli RM200 dan keatas)
4. Setiap pembelian RM100 keatas akan dapat free handsanitizer.
5. Dapat 10% diskaun setiap pembelian RM69 keatas dengan menggunakan code SHAFYQAH10 dan klik DISINI

Media Sosial Happy2U


FB - https://www.facebook.com/happy2uMY
Instagram - https://www.instagram.com/happy2umy/
Shopee - https://shopee.com.my/happy2u.os