Assalamualaikum

COSMODERM GLOW - C | KULIT LEBIH ANJAL DAN CERAH! | Hi! tak terlambat kan nak ucap selamat tahun baru! sedar sedar dah 2022! tahun baru mestilah skincare pun baru! saya sebenarnya dah malas nak jaga muka sejak sejak busy ni, pastu muka saya pun mulalah jadi teruk balik. sedih juga bila pakai foundation, jadi tak sekata huhu. pastu bila tahu je Cosmoderm ada keluarkan range baru ni, terus grab lah!


COSMODERM GLOW - C | KULIT LEBIH ANJAL DAN CERAH! 

Awak ada masalah kulit tak sekata tak? atau masalah bintik atau tompok di mana mana bahagian muka? mesti rasa self confident rendah kan? samalah dengan saya! tapi alhamdulillah lepas guna Cosmoderm Glow C, muka dah makin okay dan makin anjal tau! hehe

Dalam rangkaian Cosmoderm Glow C ni ada empat produk iaitu :-


🍊 Glow - C Detox Cleansing Gel 120ml - RM25.90 | Buy now @ RM22.80 
🍊 Glow - C Radiance Toning Essence 100ml - RM29.90 | Buy now @ RM26.32
🍊 Glow - C Super Boosting Serum 30ml - RM45.90 | Buy now @ RM40.40
🍊 Glow - C Brightening Moisture Solution 50ml - RM39.90 | Buy now @ RM35.12

Awak tahu tak kebaikan Vitamin C untuk kulit wajah kita? Selain dapat mencerahkan kulit, Vitamin C juga dapat menyekatakan semula tona kulit kita, melawan radikal bebas, menghasilkan collagen baru, menghidratkan kulit dan menganjalkan kulit! Banyakkan kebaikan Vitamin C? bukan je baik untuk kesihatan tapi juga baik untuk kulit wajah! Bagus betul Cosmoderm sebab terfikir nak buat skincare berasaskan buah oren hehee

Cosmoderm Glow - C

Step 1 : Glow - C Detox Cleansing Gel


Macam biasalah kan, step pertama mestilah pencuci muka. pencuci muka untuk range ni dalam bentuk gel tau. lepas guna je pencuci muka ni memang rasa segar je muka dan juga bersih! Pencuci muka ni juga tak mengeringkan kulit.

Cara penggunaan : Picitkan sedikit di tapak tangan dan gosok ke muka yang basah, kemudian bilas bersih.

Step 2 : Glow - C Radiance Toning Essence


Next step, toner. toner yang ni guna tapak tangan je, takpayah kapas kapas haha. yang saya suka dengan toner ni, cepat meresap ke kulit dan juga rasa soft je tekstur dia!

Cara penggunaan : Tuangkan beberapa titik di tapak tangan dan sapukan keseluruh muka. Fuhh fresh!

Step 3 : Glow - C Super Boosting Serum 


Awak peminat serum tak? to be honest serum adalah salah satu skincare wajib saya kena ada! walaupun orang selalu rasa serum tak penting hehehe. tekstur serum ni sangatlah light dan mudah meresap ke kulit! 

Cara penggunaan : Titikkan serum ke wajah dan gosokkan dengan jari jemari ke seluruh wajah

Step 5 : Glow - C Brightening Moisture Solution


Akhir sekali, moisturiser! ada juga cakap moisturiser tak penting tapi untuk saya sangatlah penting! moisturiser ni umpama tolong lock semua skincare yang kita guna! Tapi saya memang akan go for light weight punya moisturiser sebab kulit saya boleh jadi oily kalau pakai jenis yang cream. so this moisturiser sangatlah memenuhi apa saya nak!

Cara penggunaan : Sapukan keseluruhan muka tanpa gagal

Oh btw, last sekali jangan lupa pakai sunscreen okay?! barulah skincare yang kita pakai akan berhasil insyaAllah. so awak rasa produk mana yang awak rasa nak try? kalau saya, saya memang in love dengan serum tu! paling kena dengan hati hehe tapi yang lagi tiga pun kita suka jugak!

Sosial Media Cosmoderm