Assalamualaikum

WRISTBAND UNTUK AKTIVITI LUAR ATAU EVENT | Helo korang! time time pkp ni memang 24jam la phone kat tangan je kan 🤔 banyak jugak la yang sha jumpa time pkp ni. contohnya resepi masakan, cara deco rumah, life hacks dan juga satu website ni yang ada jual barangan yang eco friendly!


lepas usha dan usha kat website dorang yang sememangnya banyak sangat barangan yang murah gilerrrr korang! kalau korang yang selalu adakan event ke tak kisahla hari keluarga ke hari syarikat or hari kantin sekolah sekali pun korang memang kena tengok barang barang kat website ni! rugi oi kalau tak tengok 😂

dari tadi suruh tengok tapi nak tengok mana kalau takbagitau 😛 okay korang boleh pergi sekarang kat website greenworks.com.my! dan jangan menyesal kalau rambang mata nak beli barang kat situ 🤪🤪


jadi GreenWorks ni mempromosikan premium gift kepada wholesaler dan juga supplier di Malaysia. Mereka juga berusaha untuk menjadi sebuah syarikat yang mempromosikan barang mesra alam yang terkemuka di Malaysia!


bila sha masuk website ni, apa yang menarik mata sha ada wristband yang dorang jual! comel comel belaka weh 😤😤 i was thinking to buy this later bila ada buat program larian ke apa nanti (lepas dah settle semua berkenaan covid19 🙏🏻😅) mesti kanak kanak yang join akan suka dan juga boleh buat sebagai kenangan kan?! 


ada banyak jenis wristband yang dijual diwebsite ni, ada yang hanya boleh dipakai sekali ada juga yang jenis boleh pakai berkali kali sampailah abang jamil ..... eh hehehehehe 🙏🏻 korang tengok jelah sendiri cantik ke tak wristband yang dorang jual ni! dengan harga serendah RM0.30 je!!!

korang boleh custom made tau wristband yang ada dijual kat sini, ikut event atau aktiviti outdoor korang tu. bayangkan event larian pastu kat wristband tu letak nama kita 😛 confirm simpan sampai reput! hahaha

stressnya tengok barang barang kat website ni 😩 rasa nak borong semua sebab cute dan murah gais! korang pergilah tengok apabenda lagi yang ada kat website tu!

Facebook : Greenworks Marketing