Assalamualaikum

PGMALL DAN MAYBANK QRPAY TAWARKAN 20% CASHBACK | Hi! Selamat Hari Raya Aidilfitri semua :) siapa kat sini yang suka sangat shopping online? ada yang start PKP baru belajar belajar shopping online, ada yang sebelum PKP pun dah memang hantu shopping online macam sha kan! sha ni sememangnya lagi suka shopping online berbanding shopping kat mall, jadi sha terjumpa satu website yang korang pun kena tengok dan beli kat sini sebab banyak barang menarik dannn yang penting banyak promo geng!


Korang pernah dengar tak pasal PG Mall? PGMall merupakan platform e-commerce pertama di Malaysia yang mana telah ditubuhkan sejak 2017 lagi yang disokong oleh PG Group. Penubuhan PG Mall adalah bagi mewujudkan platform perniagaan yang boleh dipercayai bagi para peniaga untuk mempelbagaikan portfolio perniagaan mereka dari perspektif global. Kalau korang nak tau juga, PGMall adalah satu-satunya platform e-dagang tempatan di Malaysia!


Bila buka website PG Mall ni memang rambang mata tengok barang barang kat dalam tu, dah la murah murah pula tu! memang terus add to cart dan bayar lah cerita ni hahaha patutlah PG Mall menduduki top3 di Iprice insight report.



MAYBANK QRPAY 20% CASHBACK

kalau korang nak tau, PG Mall merupakan satu - satunya platform yang mana menerima semua e-Wallet untuk buat pembayaran. pada sha dengan cara ni sangat memudahkan orang - orang yang suka beli online ni, sebab semakin bertambah cara pembayaran. takpayah pening - pening dah nak pergi bankin di bank.


dan sekarang yang lebih best pasal PG Mall ni, korang boleh buat pembayaran dengan Maybank QRPay! korang hanya perlu scan dan terus settle! Korang juga akan dapat potongan sebanyak 20% dengan had RM20 jika anda berbelanja minimum RM30! korang hanya boleh menggunakan promosi ini sebanyak 2 kali sahaja semasa tempoh promosi iaitu dari 4 Mei 2020 hingga 26 Jun 2020

promosi ini memang DURIAN RUNTUH! iaitu sebanyak 2 kali x RM20 = RM40 bagi setiap akaun Maybank untuk membeli di PGMall.

BUAT DUIT DENGAN PG MALL


korang sebagai pelanggan juga boleh duit tau dengan PG Mall ni! korang hanya perlu kongsikan referral link kepada kawan - kawan korang dan dapat cashback!

Ganjaran cashback dapat diperoleh setelah transaksi yang berjaya dibuat melalui pembelian peribadi atau rujukan. Semakin banyak rujukan yang dibelanjakan, semakin banyak wang tunai yang akan diperoleh oleh pengadil (pengenalan), di samping pulangan tunai yang diperoleh dari pembelian peribadi.
bagi semua pembeli yang berdaftar di PG Mall, korang boleh Shop, Share & Earn. pembeli yang berkongsi referral link kepada rakan , keluarga ataupun sesiapa bakal mendapat pulangan tunai sebanyak 0.5% daripada jumlah pembelian. untung bukan? 

Forever Cashback

semua pembeli akan dapat cashback hingga 3.5% bila korang buat pembelian di PG Mall. kalau korang nak dapat keuntungan yang tinggi, korang kena rajinlah membeli disini xD mudah je kan tu? duduk dirumah sekarang ni, scroll scroll lepas tu terbeli hehe! ganjaran wang tunai ini akan berterusan selagi korang atau rujukan anda terus membeli-belah di PG Mall. Oleh itu kami memanggilnya "Forever Cashback".

Maklumat Lanjut Mengenai PG Mall

Website: www.pgmall.my 
Facebook: PGMallOfficial
Instagram: PGMall.my