DRAMA : RAISHA 2 (2018)


Assalamualaikum


DRAMA : RAISHA 2 | TONTON ORIGINAL SERIES (2018) 


Tajuk Drama : Raisha 2
Bilangan Episod : 12
Penulis skrip: Mufid Shuhaimi 
Pengarah: Nizam Zakaria

Pelakon: Datin Diana Danielle, Hafidz Roshdi, Fadlan Hazim, Azrel Ismail, Hafreez Adam, Mawar Rashid, Reen Rahim, Ridzuan Hashim, Aisyah Atan, Tunku Hanis, Rayyan Nur Iman 


SINOPSIS : 

Selepas beberapa tahun usia perkawinan Raisha dengan Fuad  semua berjalan lancar.  Qayyum sudah membesar. Fuad mula mengambil alih perniagaan mini market ibunya.  Tetapi sejak akhir-akhir ini perniagaan itu sedikit merosot.  Raisha pula mintak kebenaran untuk bekerja di cafe kat pekan itu. Raisha kemudian mengenali Rashdan seorang pengarah drama yang sangat sukakan Raisha.  Rashdan pun melayan Raisha sehinggakan berlaku pergaduhan dia dengan tunangnya, Mira.  Akhirnya mereka putus tunang.  Rashdan berharapan untuk mengahwini Raisha. Raisha mula merasakan dia mesti mengejar glamour sebelum terlewat dan Rashdan harus dijadikan batu loncatan. Rashdan masih tak tahu Raisha sudah berkahwin.

EPISOD PENUH RAISHA 2


8 comments:

  1. yg 1st sy ikuti.. mmg skt tgk anak mcm raisha ni eee

    ReplyDelete
  2. terima kasih sharing

    ReplyDelete
  3. Berubah ke tak agaknya si Raisha ini untuk second seasons nie..

    ReplyDelete
  4. TQ sharing..baca sinopsis menarik

    ReplyDelete
  5. dah habis tgk kt YouTube.. ending hanpeh

    ReplyDelete
  6. Akak geram betul tengok cerita ni. Tapi tang spec raisha n qayyum tu comel.

    ReplyDelete