MEK ZUMBIE 2K18 GIVEAWAY


Assalamualaikum

MEK ZUMBIE 2K18 GIVEAWAY | Hi! lama tak muncul sebab mood hilang sebentar akibat kerja kerja kat tempat kerja banyak sangat awal - awal tahun ni huhu. harini nak join giveaway/segmen jelah.


TAMAT BILA BILA MASA JA UOLLS

yang bestnya pasal giveaway ni hadiah kita boleh pilih haha so kalau sha lah sha nak blouse bunga bunga ni sebab takpernah ada blouse macam ni, selalu kosong je hihi



7 comments:

  1. Hi, all the best !
    Me join too...hehe~ Jom tengok apa Nona nak..
    http://nonasani.blogspot.my/2018/01/mek-zumbie-2k18-giveaway.html

    ReplyDelete
  2. All the best! Singgah dari segmen yang sama...:D

    http://missbunnydiaries.blogspot.my/2018/01/mek-zumbie-2k18-giveaway.html

    ReplyDelete