SUFINA.



Assalamualaikum.

siapa sufina? sufina ni baby yang makcik sha jaga a.k.a mengasuh. dulu ada jugak sorang budak lelaki yang makcik sha mengasuh tapi sekarang dah sekolah dah dia. yang sorang tu pun sha sayang gila kat dia. memang sayang la macam adik sendiri. ok yang tu cerita kat entry lain.

pina ni baby lagi, 6 bulan kot so dia memang takbanyak songgeh la kan. kerja dia zZzZzz je. tapi sha geram tengok dia tidur hahaha sha selalu jugak kacau dia tidur :p selalu kena marah dengan makcik hahaha dulu masa dia mula mula datang memang takrasa apa sangat sebab sha tak berani nak pegang baby bawah dari 6 bulan lepas tu dah asyik kena tolong pegang je terus sayang, dari sentuhan terus timbul kasih sayang githewwww. 


bulat gila supina ni hahaha memang pipi dia selalu kena gigit la :p kalau farhad dia suka main telinga si pina ni (sebenarnya semua telinga orang dia suka main) kalau si farhan suka dukung tapi semua orang takyakin dengan dia hahaha yelah takut jugakkan apa apa nanti ha. 


syok betul dia orang lambung lambung dia. dia taktau ke dia berat hahahaha T-T btw, rumah yang wana kuning tu rumah baru makcik sha yang terbakar 15 Januari haritu (baca sini). Byee!


4 comments:

  1. Alahai, rasa nak cubit je pipi tembam tu.

    ReplyDelete
  2. Gewamnya! Semangat badan. Fully breastfeeding ke?

    http://panphila.blogspot.my

    ReplyDelete
  3. Ya Allah.. Comelnya si Sufina nie.. Kalau kak Sha dapat pun kak Sha gigit-gigit pipi dia yang montel tu.. Kikiki..

    ReplyDelete